almindelige spørgsmål

Læs venligst vores oftest stillede spørgsmål igennem, før du sender en e-mail.

Indhold, der kan skjules

Jeg ønsker at returnere et produkt

Du skal meddele os, at du fortryder det via e-mail til os på support@activenordic.se eller via formularen nedenfor. I din besked skal dit navn, adresse, ordrenummer og hvilke varer du ønsker at returnere, fremgå.

Produkterne skal sendes godt emballeret og i original emballage.

Fortrydelsesretten gælder ikke, hvis:
Brugte hygiejneartikler og produkter tæt på kroppen såsom knæ-, ryg- og fodstøtter accepteres ikke ved returkøb af hygiejnemæssige årsager.

Du kan pakke dit produkt ud og prøve det, men ikke bruge det. Bemærk at emballagen skal være i ny stand.

Jeg vil ændre størrelsen

Giv os besked via e-mail på support@activenordic.se. Dit ordrenummer skal være inkluderet i din besked. Bemærk, at du ved størrelsesskifte står for fragten (60:-).

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt har vi leveringstider på 1-3 hverdage. Ellers er leveringstiden tydeligt angivet under "levering" på produktets produktside.

Kontakt os

Lige nu har vi en øget belastning på vores kundeservice. Det betyder, at der kan forekomme lidt længere svartider.

Kontaktformular